Wednesday, February 1, 2012

February Baby ♥ (also update pasal AJL )

February ♥
bulan feveret ku. kenapa?
special lah sbb 13 tahun dulu dalam bulan nilah aku 1st time lihat dunia 
*mcm masa tu ingat je apa yg nampak en*

mulai bulan ni saya janji akan cuba sedaya upaya utk post benda2 elok kat blog ni supaya ada org
sudi dengar cite2 aku :)


_____

okay skarang nak cite pasal AJL. WAHH SERONOKNYA HAFIZ MENANG
*kenapa aku yang over?*
ada yang mempertikaikan kemenangan Hafiz, M. Nasir dan Budi.
biasalah manusia...
tapi bagi aku, lagu Awan Nano ni cukup sifat lah.x caye? cer renungkan..

1. LIRIK
Lirik yang sangat bermakna. yelah slalu lagu mesti pasal makwe pakwe je tapi lagu ni semua pun boleh
yelah, lagu tu pasal sesorang yang menyayangi kita seadanya. dia melindungi kita
sebab dia sayang kita. jadi lagu tu boleh nyanyi kat ibu, ayah, kawan, siapa2 je yang kita sayangi.

2. Melodi
cantik sangat alunan dia. bunyi piano yang menenangkan. rasa MANIS je 
*haha ade ke lagu rasa tawar* catchy pulak tu!

3. Vokal
Vokal dia TIP TOP lah. memang Hafiz lah pun org yg sesuai bwak lagu ni.
Suara dia lapang. faham x intepretasi aku ni? HHAHAHA pelik2 je :p
lepas tu kalau kita tengok performance dia emosi yang dia bagi tu cukup mengharukan.
dia nampak jujur bila nyanyi.

4. MV
dah tengok MV dia? kalau belum, pergi tengok. tengok yg HQ dan HD ye utk lebih efektif :p
seriously. video dia x oayah nak pakai hensem2 pun boleh buat org x jemu nak tengok. 
kalau kamu pernah ada luka lama dengan org yang kamu sayang mesti terasa sayu je tengok.
aku sendiri nangis masa 1st time tengok video tu. SERIOUSSSSSSS!!
**
so itulah sifat2 utk lagu yg baik dan bagi awan nano lengkap sifatnya dan itulah yang layak. 
YAY MY FEVERET SONG *tiba2 lagi*

hahah oklah and tahun ni keputusan AJL semua bagus :D 
x macam tahun lepas. OOOPPS :p

ok bye. Assalamualaikum :)
do leave some comments yea




No comments:

Post a Comment